Koordinátor/ka do dispečinku IT oddělení (HPP) – možnost home office

Odpovědět na pozici

❗ Vhodne pro uchazece po střední škole v IT/non IT oboru, absolventy VŠ. Zájemci o pozice můžou být i z non IT sekce (klasický zákaznický support). 

POPIS POZICE

  • primární zaměření na dodržování servisních podmínek u zákazníků
  • monitorování a sledování zalogovaných ticketů/případů
  • emailová a telefonická komunikace s podpůrnými týmy a servis desky na denní bází (v českém i anglickém jazyce)
  • denní kontroly nevyřízených případů
  • reporting
  • práce s databází ticketů

PROFIL KANDIDÁTA

  • základní schopnosti diagnostiky poruchových stavů na L1 úrovni – vše naučíme
  • obecná orientace v prostředí MS Windows
  • základní troubleshooting pro běžné chyby/nastavení Windows
  • znalost AJ alespoň na úrovni B2
  • český jazyk na úrovní rodilý mluvčí
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • schopnost rychlé orientace v nové problematice a ochota učit se novým věcem
  • nadšení pro oblast IT výhodou

NABÍZÍME

  • Vhodné pro absolventy
  • Lokalita: Praha 4 Pankrác
  • Práce na Home Office lze  – dle domluvy
  • Práce PO – PÁ: 7 – 19h (3směnný provoz po 8h)
  • Smlouva na HPP na jeden rok s možností prodloužení
  • Přátelské prostředí s milými kolegy
  • Zázemí velké mezinárodní společnost

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

LOKALITA

  • Praha

Typ úvazku

  • Plný úvazek

Obor

  • IT Consultation

Váš konzultant

Yuliia Shevtsova

Yuliia Shevtsova