Koordinátor/ka do dispečinku IT oddělení (HPP) – možnost home office
Odpovědět na pozici
❗ Vhodne pro uchazece po střední škole v IT/non IT oboru, absolventy VŠ. Zájemci o pozice můžou být i z non IT sekce (klasický zákaznický support).
POPIS POZICE
- primární zaměření na dodržování servisních podmínek u zákazníků
- monitorování a sledování zalogovaných ticketů/případů
- emailová a telefonická komunikace s podpůrnými týmy a servis desky na denní bází (v českém i anglickém jazyce)
- denní kontroly nevyřízených případů
- reporting
- práce s databází ticketů
PROFIL KANDIDÁTA
- základní schopnosti diagnostiky poruchových stavů na L1 úrovni – vše naučíme
- obecná orientace v prostředí MS Windows
- základní troubleshooting pro běžné chyby/nastavení Windows
- znalost AJ alespoň na úrovni B2
- český jazyk na úrovní rodilý mluvčí
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- schopnost rychlé orientace v nové problematice a ochota učit se novým věcem
- nadšení pro oblast IT výhodou
NABÍZÍME
- Vhodné pro absolventy
- Lokalita: Praha 4 Pankrác
- Práce na Home Office lze – dle domluvy
- Práce PO – PÁ: 7 – 19h (3směnný provoz po 8h)
- Smlouva na HPP na jeden rok s možností prodloužení
- Přátelské prostředí s milými kolegy
- Zázemí velké mezinárodní společnost
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
LOKALITA
- Praha
Typ úvazku
- Plný úvazek
Obor
- IT Consultation