IT Technical Support – L2 s angličtinou
Odpovědět na pozici
Chcete se dále posouvat v kariéře a rozšířit své dovednosti v IT podpoře? Tato role technického specialisty je ideální pro kandidáty s 2 a více lety zkušeností s IT Helpdesk (IT Support), kteří se chtějí posunout na další úroveň. Navíc budete pracovat v nadnárodním prostředí a budete interním koncovým uživatelům poskytovat řešení problémů v angličtině a češtině/slovenštině.
POPIS POZICE
- Podpora nástroje OneConference pro koncové uživatele.
- Budete prostředník mezi klientem a příslušnými týmy IT profesionálů.
- Používání technologií, jako jsou Microsoft Teams, Webcasting atd.
- Eskalace ticketů dalším týmům v případě potřeby.
- Řešení incidentů a požadavků na místě, uzavírání ticketů.
- Můžete se podílet na tvorbě technické dokumentace a manuálů.
PROFIL KANDIDÁTA
- 2 a více let praxe v Service Desk / IT Support.
- Schopnost remote podpory a poskytovat jasné pokyny.
- Praktické zkušenosti s prostředími Windows/Linux/Mac OS.
- Dobrá angličtina + čeština nebo slovenština (slovem i písmem) – mezinárodní společnost
- Zákaznicky orientovaný přístup a efektivní komunikační dovednosti
NABÍZÍME
- Práci ve stabilní společnosti s přátelským prostředím, v mladém a dynamickém týmu 8 lidí, který se rozrůstá.
- Denní používání anglického jazyka a příležitost k profesnímu i kariernímu růstu.
- Hybridní pracovní model – tři dny on-site (Praha 4 – Pankrác).
- Samozřejmostí je i balíček benefitů jako: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick-days, stravenky, karta MultiSport a další.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
LOKALITA
- Praha
Typ úvazku
- Plný úvazek
Obor
- IT Consultation
Benefity
- Částečný Home Office
- Stravenky
- Sick Days
- Dovolená navíc
- Příspěvek na Multisport kartu